53; Het verhogen van je prijzen; hoe, wat, wanneer en waarom
‘As je nooit je prijzen verhoogt dan is dat een teken dat de kwaliteit van je diensten niet beter wordt’ Dat is wat ik mijn klanten altijd voorhoud. in die zin is het verhogen van je prijzen wat mij betreft een must, met name omdat ik nogal gebrand ben op kwaliteit. Ik krijg veel vragen over het verhogen van je prijzen. Hoe doe je dat nu, op welk moment, kondig je dat nu wel of niet aan, hoe vaak kun je je prijzen verhogen en met hoeveel dan per verhoging? Goede en iets minder waardevolle vragen. Ik beantwoord ze allemaal in deze podcast.
Ik wens je heel veel luisterplezier. Als je het wat vond, wil je me dan een sterrenrecensie geven op Spotify?
Overigens geef ik op 11 januari aanstaande het webinar ‘de 10 spelregels voor een succesvolle coachpraktijk’. Om 10 uur en om 20 uur leer ik je dat succes geen kwestie van geluk is, maar dat het is voorbehouden aan iedereen die de spelregels van het ondernemen snapt en ook goed toepast. Ben je er bij? www.jezaakvoorelkaar.nl/webinar