Gratis e-books voor méér klanten met je coachpraktijk
Gratis én zeer waardevolle business tips om zo slim, snel en simpel mogelijk je business op en uit te bouwen. Zodat je (meer) klanten kunt gaan helpen en (meer) geld kunt verdienen!
Gratis
e-books voor méér klanten met je coachpraktijk
Gratis én zeer waardevolle business tips om zo slim, snel en simpel mogelijk je business op en uit te bouwen. Zodat je (meer) klanten kunt gaan helpen en (meer) geld kunt verdienen!
10 Gouden tips voor € 10.000,- per maand
Binnen 2 jaar van € 10.000,- per jaar naar € 10.000,- per maand? Dat kan écht, ik deed het. Het was uiteindelijk zelfs makkelijker dan verwacht, waardoor ik van een minimumloon doorgroeide naar een succesvolle coachpraktijk. Hoe? In mijn gratis e-book ‘10 gouden tips’ deel ik mijn tips, ervaring en kennis met je zodat je kunt leren hoe ook jij van jouw droom een bloeiende praktijk bouwt met een maandelijkse omzet van € 10.000,-!
Als je, door op de blauwe knop te klikken, mijn tips aanvraagt krijg je 10 dagen lang elke dag één gouden tip. Vraag dus aan en ontdek in de komende 10 dagen:
wat je per direct kan doen om jouw inkomsten door het dak te laten gaan.
hoe je een continue stroom aan klanten krijgt die mega enthousiast over je zijn.
welke strategieën je helpen om van jouw jaaromzet een maandomzet te maken.
welke vragen je aan jezelf hebt te stellen om omzetkansen te kunnen zien en pakken.
hoe je jezelf leert om grote doelen te stellen en ze vervolgens behapbaar en uitvoerbaar te maken.
Kickstart je coachpraktijk met deze 5 tips
Je wil niet weten hoe vaak ik (startende) ondernemers dingen zie doen, waarvan ik denk: “Wat een verspilling van je geld, tijd en energie, STOP NU alsjeblieft!” Ik ruik op een kilometer afstand dat het nooit een klant zal opleveren en zij zijn er druk mee en niet een beetje ook. Omdat het niet werkt, ga je vaak nóg een beetje harder lopen. Maar door de verkeerde acties vaker te doen, gaan ze niet ineens wél voor je werken.
Vette blinde vlekken, dus daarom wil ik je wakker schudden om te kappen met onzinnige acties en in plaats daarvan snel (je eerste) klanten te maken zonder ingewikkeld gedoe en frustratie. Je bespaart minstens 2 maanden tijd, minstens € 1.000,- en je krijgt minstens 2 maanden eerder klanten met dit gratis e-book dat ik speciaal voor jou geschreven heb als je je in de eerste alinea herkent!
In dit gratis e-book onthul ik:
Wat de hoofd- en bijzaken zijn om een bloeiende coachpraktijk op te bouwen met een stabiele omzet. Je weet dus waar je wel en vooral geen tijd aan moet besteden, zodat er altijd voldoende tijd is om te doen wat nodig is, zelfs als je denkt dat je geen tijd hebt.
Met welke acties je je vooral niet bezig moet houden als je klaar bent voor een snelle en slimme (her)start met je coachpraktijk. En geloof me, jij hebt er minstens 3 van op je lijstje staan.
Mijn grootste inzichten waarmee ik zelf in 2 jaar tijd € 100.000,- en na 5 jaar zelfs meer dan € 1.000.000,- omzet realiseerde en daardoor ga jij véél betere zakelijke keuzes maken.
Hoe je ongelooflijk veel tijdwinst kan boeken door je te gaan focussen op wat écht verschil maakt in je omzet in plaats van druk zijn met van alles wat niet werkt. Dat is echt een kwestie van heel logisch leren nadenken, dat vraagt geen hogere wiskunde.
Hoe je voorkomt dat je tijd verspillende en energie slurpende taken blijft uitvoeren die je geen cent opleveren, dat ook niet gaan doen, en wat je dan wél kunt doen.
“Maar wat vraag ik daar nu voor?”
Ik krijg zo vaak de vraag: ‘Welke prijs moet ik daar nu aan hangen?’ of ‘Wat denk jij dat een goede prijs is?’ of simpelweg ‘Maar wat vraag ik daar nu voor?’ Tsja, als je er geen prijskaartje aan hangt, dan krijg je het ook niet verkocht. Als je blijft twijfelen over je prijzen schiet het niet op, dus wil ik er voor eens en altijd voor zorgen dat je prijzen never nooit meer een struikelblok zijn om geld te verdienen met je expertise!
Ontdek in mijn gratis e-book (enneh, vergis je niet in ‘gratis’: mijn gratis dingen zijn vaak beter dan de betaalde producten bij anderen…):
Welke ‘bijzondere’ aannames er zijn over prijzen en ik reken er ook gelijk mee af.
De belangrijkste vragen die je jezelf moet stellen bij het bepalen van je prijzen en tarieven, zodat je héél snel een besluit kan nemen over je tarief.
Waarom het zo lastig is om simpel en snel vast te stellen wat de waarde is van wat je levert en hoe je dat per direct kan veranderen.
Waar je op moet letten om stap voor stap meer te vragen voor je aanbod als dit kloppend aanvoelt en wat je dus in no-time door kan voeren in je aanbod.
Hoe je zonder klotsende oksels je prijzen benoemt om met vertrouwen je traject, workshop of training te verkopen en dat dus ook lukt!