49: ‘Maar dat vindt mijn klant zo fijn’

Veroniqueprins.nl_

49: ‘Maar dat vindt mijn klant zo fijn’

Het liefst zouden we al onze klanten stikblij maken. Allemaal dingen doen die ze ‘fijn’ vinden. Echter, wat ze FIJN vinden is niet altijd wat ze NODIG hebben. En daar gaat deze aflevering over. Over je expertstatus pakken als coach of therapeut en ook vertel ik nog iets over de ’toeters en bellen’ programma’s die ik op dit moment zie ontstaan en waar ik natuurlijk iets van vind 🙂 Verder sluit ik af met 3 dingen: 
– Mogelijk is mijn boek een superkado voor jou voor onder de Kerstboom; www.jezaakvoorelkaar.nl/boek
– Woensdag 15 december kom ik met iets knallends om jouw nieuwe jaar goed te starten
– Ik heb zojuist tijdens deze podcast bedacht en uitgesproken dat ik van januari weer een podcast maand maak wat inhoudt dat die maand er weer iedere werkdag een podcast online komt. Kun je weer even lekker binchen!! 

Fotocredits: https://unsplash.com/@americanheritagechocolate

Veronique Prins

Dé Kick Ass Businesscoach voor ambitieuze coaches en therapeuten die een serieuze praktijk willen opbouwen

Laat een reactie achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Scroll naar boven