Photo by Markus Spiske on Unsplash
Podcast 33: Over de leider zijn in je bedrijf en het midden houden tussen wel en niet empathisch zijn. Uit liefde voor je klant.
Als je ondernemer wordt, wordt er ook van je verwacht dat je je als een leider gedraagt. In je bedrijf ten aanzien van je eigen regels maar ook daarbuiten. En zelfs richting je ideale klant. Dat maakt het niet altijd makkelijk maar het is wel noodzakelijk.
In deze podcast geef ik een heel open inzicht in de correspondentie die ik met een klant had rondom dit thema en hoe ik zelf mijn leiderschap pak en waarvan ik zeker weet dat jij er ook iets van kunt leren.
Heel veel luisterplezier. Ik zou het leuk vinden als je me zou laten weten wat je belangrijkste inzicht is na deze podcast.
Tot morgen!
Ha Veronique,
De podcast die hieronder hangt is nummer 31 (e-book)
YES nu zie ik 32 en 33 goed eronderhangen. Ik ben een en al oor 🙂
Thanks
Ha Veronique,
Heerlijk die podcasts. Een uitdaging voor jou er elke dag één te doen. Een uitdaging voor mij ze allemaal aandachtig te beluisteren.
Ik was niet zo van de podcasts, maar op jouw manier vind ik ze reuze inspirerend. Voor mijn praktijk met je tips, maar ook om op termijn zelf te gaan doen.
Aandachtspunten voor mij zijn vooral: Vrij is vrij, grenzen bewaken, perfectionisme en controle beetje loslaten en vooral DOEN ipv denken.
Aan deze onderwerpen heb je al de nodige aandacht besteed en ja het begint dusdanig te landen dat ik durf te doen.
Thanks, thanks…. die schop onder mijn k… heb ik nodig!
Ik hoop dat je het nog even volhoudt tot eind september, want ik smul ervan.