33. De leider zijn in je bedrijf en over wel en niet empathisch zijn

Veroniqueprins.nl_

Photo by Markus Spiske on Unsplash

Podcast 33: Over de leider zijn in je bedrijf en het midden houden tussen wel en niet empathisch zijn. Uit liefde voor je klant.

Als je ondernemer wordt, wordt er ook van je verwacht dat je je als een leider gedraagt. In je bedrijf ten aanzien van je eigen regels maar ook daarbuiten. En zelfs richting je ideale klant. Dat maakt het niet altijd makkelijk maar het is wel noodzakelijk.
In deze podcast geef ik een heel open inzicht in de correspondentie die ik met een klant had rondom dit thema en hoe ik zelf mijn leiderschap pak en waarvan ik zeker weet dat jij er ook iets van kunt leren.
Heel veel luisterplezier. Ik zou het leuk vinden als je me zou laten weten wat je belangrijkste inzicht is na deze podcast.
Tot morgen! 

 

Veronique Prins

Dé Kick Ass Businesscoach voor ambitieuze coaches en therapeuten die een serieuze praktijk willen opbouwen

Reacties zijn gesloten.

Scroll naar boven