32. Waarom je marketing soms minder effectief is dan je had gehoopt

Veroniqueprins.nl_

Foto: Photo by Merakist on Unsplash

Podcast 32: Waarom je marketing soms minder effectief is dan je zou hopen. En ook iets over vogelhuisjes, ideale klanten en commitment.

Je bent een creatieve ondernemer en gaat helemaal los op een idee wat je hebt. Een ebook, een blog of post, een workshop, een videoserie, doe eens gek je stampt in de flow er een hele nieuwe training uit. En het lijkt wel helemaal vanzelf gegaan in deze creativiteitsmodus, het maakt je ook stikgelukkig.
Alleen, na het online zetten blijft het doodstil. Oorverdovend stil. En je snapt er helemaal niets van, het is echt een van je beste stukken/ideeën. Herkenbaar? In deze podcast deel ik met je waarom een groot deel van deze creaties vaak niet tot meer omzet leiden. En ik ben bloedeerlijk over hoe commitment er uitziet.
Oh ja, ik ben Harrie ook nog ergens kwijt in deze podcast, maar dat is geen onderdeel van de kennis die ik met je wilde delen.
Veel luisterplezier en ik zou het leuk vinden als je me zou willen laten weten wat je er van vond! www.jezaakvoorelkaar.nl/focus

 

Veronique Prins

Dé Kick Ass Businesscoach voor ambitieuze coaches en therapeuten die een serieuze praktijk willen opbouwen

1 gedachte over “32. Waarom je marketing soms minder effectief is dan je had gehoopt”

  1. Jolanda van Eijnatten

    Ook vandaag (32) heeft nog podcast nummer 31 (ebook)
    (dus nummer 32 en 33)
    Ik ben benieuwd naar wat je vrijdag de 10e en maandag de 13e gedeeld hebt.

Laat een reactie achter

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Scroll naar boven