Vind jij het ook zo moeilijk om je ideale klant te kiezen?
“Als je tegen iedereen praat, hoort niemand je!”
Ik was heel goed in wat ik deed, ik had alleen geen klanten en moest daarom mijn droom bijna opgeven.
Ook ik vond het ongelooflijk moeilijk om te kiezen, ik wil namelijk alle ondernemers helpen om succesvol te worden. Dus trok ik me niets aan van alle marketingtips en adviezen, koos ik niet en ging ik dus voor ‘iedereen’. Herkenbaar?
Dat besluit heeft me bijna mijn bedrijf en mijn droom gekost. Dus koos ik door schade en schande uiteindelijk toch de groep mensen die het beste bij mij passen en waar ik het liefst mee werk. En vanaf dat moment is mijn omzetcurve stijl omhoog gegaan.
Ik wil jou mijn leermomenten besparen!
Maak niet dezelfde (dure en pijnlijke) fout als ik destijds heb gemaakt. En leer van mijn leergeld: ik dacht dat ik het zelf wel kon en dat heeft me ruim een jaar omzet gekost. Los van de frustratie, tijdverspilling en de pijn aan mijn ego…
Jij hebt een keuze. Je kunt zelf het komende half jaar het wiel uitvinden of jouw bedrijf een jaar voorsprong geven door deze training te volgen. Daarin deel ik mijn gouden ideeën, geef ik je oefeningen en biedt ik je bewezen tips zodat je in één middag komt tot de keuze van jouw ideale klant. Dat is de noodzakelijke eerste stap op weg naar een bloeiende praktijk, een praktijk met meer omzet, meer klanten en meer plezier omdat je werkt met wie je het liefste werkt.
Waarom heb je nog niet gekozen?
Je denkt aan al die mensen die je dan ‘niet meer kunt helpen’ omdat ze buiten je nieuwe doelgroep zullen vallen.Je bent als de dood dat je omzet verliest als je zult kiezen.‘Wat als ik nu de verkeerde doelgroep kies?’ Uit angst kies je dus maar helemaal niet.Hoe weet je nou of je doelgroep wel groot genoeg is om een goed inkomen te verdienen?Je hebt geen idee hoe je een doelgroep moet kiezen.‘Als ik heb gekozen, mag en kan ik dan ‘anderen’ ook nog wel helpen?’‘Ik hou juist van de afwisseling van het werken met verschillende klanten’
Voordelen van het kiezen van je ideale klant:
Je kunt je profileren als dé expert in jouw vakgebied voor je doelgroep.Het maakt je communicatie vele malen eenvoudiger en effectiever.Je weet exact waar jouw ideale klant behoefte aan heeft en daar heb jij een exact matchend product/dienstenaanbod bij. Een pleister op de pijn van je klant. Een product dat zichzelf als ‘bijna vanzelf’ verkoopt.Je mag werken met de klant die het allerbeste bij je past en waar je het allerliefste mee wilt werken.Je schiet ‘in de roos’ met je marketing activiteiten met als resultaat: meer klanten in minder tijd.
Kiezen was nog nooit zo eenvoudig; ik ga je helpen en ik weet precies hoe het moet!
Het kiezen van je ideale klant is de eerste stap die je zet op weg naar een bloeiende praktijk. Laat je deze stap achterwege en blijf je denken dat je iedereen kan en moet helpen, dan bouw je een toren van Pisa in plaats van een Eiffeltoren. En iedereen weet wat er met die toren zal gebeuren, die valt een keer om. Die zal nooit, net als de Eiffeltoren tot grote hoogte groeien. Wacht niet op dat moment, ga NU aan de slag en kies voor jouw ideale klant.
Met mijn kennis en door mijn eigen ervaring met het kiezen van mijn ideale klant, leid ik je stap voor stap door het proces en staat jouw klant ‘als een huis’ na afloop van deze training.
Waar wacht je nog op? Hoeveel omzet mag het je nog kosten? Hoeveel langer kun jij je dit nog permitteren?
Je vindt het moeilijk om te kiezen omdat je iedereen wilt helpen. Het resultaat is een lege agenda en dat je dus niemand helpt…
Ga jij het wiel zelf wel ‘een keer’ uitvinden?Stel je het uit omdat je het lastig vindt met de kans dat je straks niet meer hoeft te kiezen omdat je praktijk dan niet meer bestaat?Ga je zelf zoeken op internet hoe je dit het beste kunt doen met als resultaat dat je vele kostbare uren verder bent en nog geen goede keuze hebt gemaakt? En ook nog niet de juiste woorden voor je klant hebt gevonden?Of ga je voor een duidelijke uitleg, hulp voor een onderbouwde keuze, een perfecte uitgangspositie voor de (verdere) groei van je bedrijf, heel veel praktische tips en informatie uit de praktijk met een investering van 4 uur in tijd en slechts Euro 147*?4 uur training in een kleine groep met ruimte voor al jouw vragen.Een werkboek met oefeningen. Al deze praktijkoefeningen samen vormen de blauwdruk tot het succesvol kiezen en definiëren van je ideale klant. Hij of zij komt als het ware je praktijk binnenlopen na deze training. En dat maakt je werk zoveel makkelijker!Ik deel al mijn ervaring en bewezen tips met je in deze training, ik hou niets voor je achter en deel wat mij mijn succes heeft gebracht door het maken van mijn keuze.Deze training bevat bovendien een zeer waardevolle bonus….Neem het besluit om vandaag te kiezen voor een praktijk met voldoende klanten die naar jou toekomen in plaats van andersom. Laat mij je helpen om de keuze te maken. Nu!
Datum:
Donderdag 23 maart van 9.00 – 13.00 uur in Moordrecht, max 8 personen
Investering:
Slechts €147,- exclusief BTW.